نمایش محتوا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۵/۱۸ تعداد بازدید: 4429
  • Share/Save/Bookmark


فيلم هاي آموزشي

نطق 1: ادغام سرمایه‌گذاری مسئولیت اجتماعی با کسب و کار
اندرو کاسوف مؤسسات شرکت غیرانتفاعی لابراتوارهای B می‌گوید که این سازمان 5/2 تریلیون دلاری خود را یک کسب و کار مسئولیت پذیر اجتماعی می‌داند. سازمان زیرساختاری او به دنبال ارتباط با شرکت‌هایی است که می‌خواهند که با کنترل بر جریان سرمایة خود رشد کنند. او از در هم تنیدن رسالت اجتماعی در محور قانونی یک کسب و کار در حال رشد حمایت می‌کند و معتقد است این کار به سرمایه‌گذاران متفکر اجازه می‌دهد سرمایة خود را به جایی ببرند که برای آن ارزش قایل هستند.

 

نطق 2: گزینه‌های جذاب در بازاریابی شرکت‌های نوپا
جای کوئن گیلبرت یکی از بانیان لابراتوارهای غیرانتفاعی B می‌گوید که بازاریابی یک اتفاق نیست بلکه یک فرآیند تجمیعی است. ایجاد یک برند ابتدا در جامعه‌ای رخ می‌دهد که شما در آن فعالیت می‌کنید و باعث شناخته شدن حضور شما در آن می‌شود. برای شرکت‌های نوپا، بهترین تلاش‌های روابط عمومی با پول به دست نمی‌آیند زیرا عاملان بزرگ‌تری در بازار وجود دارند که همواره بیشتر از شما هزینه می‌کنند. اما گزینه‌های جذاب – همچون تلویزیون یا رادیو – ابزارهایی توانمند هستند که شما را هم مالک پیامتان می‌سازند هم مالک یک کانال توزیع.

 

نطق 3: گزینة مدیریت مشترک
افرادی باهوش‌تر از خودتان را بیابید و زندگی آنها را بررسی کنید. این امر فقط دربارة استعدادهایی کاربرد ندارد که قصد استخدامشان را دارید بلکه دربارة افرادی نیز مصداق دارد که با آنها برای ایجاد و شکل دادن کسب و کار در حال ظهور خود همکاری می‌کنید. جای کوئن گیلبرت، بارت هولاهان و اندرو کاسوف همگی به صورت مشترک مدیریت شرکت لابراتوارهای B را با سهمی برابر بر عهده دارند. در این جا، گیلبرت و هولاهان می‌گویند که تصمیم به مدیریت تیمی، یک عامل الزامی در قبال موفقیت فعالیت‌های آنها بوده است.





کاربر گرامی شما به محتوای ارائه شده در این صفحه چه امتیازی می دهید؟