نمایش محتوا
تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۹ تعداد بازدید: 3872
  • Share/Save/Bookmark


صندوق مشترک مدارس جدید: ایجاد پیشرفتی قابل سنجش در امر آموزش

vv9v8v09fq:CMS_Content:1;2;4;6;7;8;9;10;11;12;13;14;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;1897;1898;1899;1900;1901;1902;1903;1904;1905;1906;1907;1908;1909;1910;1911;1912;1913;1914;1915;1916;1917;1918;1919;1920;1921;1922;1923;1924;1925;1926;1927;1928;1929;1930;1931;1932;1933;1934;1935;1936;1937;1938;1939;1940;1941;1942;1943;1944;1945;1946;1947;1948;1949;1950;1951;1952;1953;1954;1955;1956;1957;1958;1959;1960;1961;1962;1963;1964;1965;1966;1967;1968;1969;1970;1971;1972;1973;1974;1975;1976;1977;1978;1979;1980;1981;1982;1983;1984;1985;1986;1987;1988;1989;1990;1991;1992;1993;1994;1995;1996;1997;1998;1999;2000;2001;2002;2003;2004;2005;2006;2007;2008;2009;2010;2011;2012;2013;2014;2015;2016;2017;2018;2019;2020;2021;2022;2023;2024;2025;2026;2027;2028;2029;2030;2031;2032;2033;2034;2035;2036;2037;2038;2039;2040;2041;2042;2043;2044;2045;2046;2047;2048;2049;2050;2051;2052;2053;2054;2055;2056;2057;2058;2059;2060;2061;2062;2063;2064;2065;2066;2067;2068;2069;2070;2071;2072;2073;2074;2075;2076;2077;2078;2079;2080;2081;2082;2083;2084;2085;2086;2087;2088;2089;2090;2091;2092;2093;2094;2095;2096;2097;2098;2099;2100;2101;2102;2103;2104;2105;2106;2107;2108;2109;2110;2111;2112;2113;2114;2115;2116;2117;2118;2119;2120;2121;2122;2123;2124;2125;2126;2127;2128;2129;2130;2131;2132;2133;2134;2135;2136;2137;2138;2139;2140;2141;2142;2143;2144;2145;2146;2147;2148;2149;2150;2151;2152;2153;2154;2155;2156;2157;2158;2159;2160;2161;2162;2163;2164;2165;2166;2167;2168;2169;2170;2171;2172;2173;2174;2175;2176;2177;2178;2179;2180;2181;2182;2183;2184;2185;2186;2187;2188;2189;2190;2191;2192;2193;2194;2195;2196;2197;2198;2199;2200;2201;2202;2203;2204;2205;2206;2207;2208;2209;2210;2211;2212;2213;2214;2215;2216;2217;2218;2219;2220;2221;2222;2223;2224;2225;2226;2227;2228;2229;2230;2231;2232;2233;2234;2235;2236;2237;2238;2239;2240;2241;2242;2243;2244;2245;2246;2247;2248;2249;2250;2251;2252;2253;2254;2255;2256;2257;2258;2259;2260;2261;2262;2263;2264;2265;2266;2267;2268;2269;2270;2271;2272;2273;2274;2275;2276;2277;2278;2279;2280;2281;2282;2283;2284;2285;2286;2287;2288;2289;2290;2291;2292;2293;2294;2295;2296;2297;2298;2299;2300;2301;2302;2303;2304;2305;2306;2307;2308;2309;2310;2311;2312;2313;2314;2315;2316;2317;2318;2319;2320;2321;2322;2323;2324;2325;2326;2327;2328;2329;2330;2331;2332;2333;2334;2335;2336;2337;2338;2339;2340;2341;2342;2343;2344;2345;2346;2347;2348;2349;2350;2351;2352;2353;2354;2355;2356;2357;2358;2359;2360;2361;2362;2363;2364;2365;2366;2367;2368;2369;2370;2371;2372;2373;2374;2375;2376;2377;2378;2379;2380;2381;2382;2383;2384;2385;2386;2387;2388;2389;2390;2391;2392;2393;2394;2395;2396;2397;2398;2399;2400;2401;2402;2403;2404;2405;2406;2407;2408;2409;2410;2411;2412;2413;2414;2415;2416;2417;2418;2419;2420;2421;2422;2423;2424;2425;2426;2427;2428;2429;2430;2431;2432;2433;2434;2435;2436;2437;2438;2439;2440;2441;2442;2443;2444;2445;2446;2447;2448;2449;2450;2451;2452;2453;2454;2455;2456;2457;2458;2459;2460;2461;2462;2463;2464;2465;2466;2467;2468;2469;2470;2471;2472;2473;2474;2475;2476;2477;2478;2479;2480;2481;2482;2483;2484;2485;2486;2487;2488;2489;2490;2491;2492;2493;2494;2495;2496;2497;2498;2499;2500;2501;2502;2503;2504;2505;2506;2507;2508;2509;2510;2511;2512;2513;2514;2515;2516;2517;2518;2519;2520;2521;2522;2523;2524;2525;2526;2527;2528;2529;2530;2531;2532;2533;2534;2535;2536;2537;2538;2539;2540;2541;2542;2543;2544;2545;2546;2547;2548;2549;2550;2551;2552;2553;2554;2555;2556;2557;2558;2559;2560;2561;2562;2563;2564;2565;2566;2567;2568;2569;2570;2571;2572;2573;2574;2575;2576;2577;2578;2579;2580;2581;2582;2583;2584;2585;2586;2587;2588;2589;2590;2591;2592;2593;2594;2595;2596;2597;2598;2599;2600;2601;2602;2603;2604;2605;2606;2607;2608;2609;2610;2611;2612;2613;2614;2615;2616;2617;2618;2619;2620;2621;2622;2623;2624;2625;2626;2627;2628;2629;2630;2631;2632;2633;2634;2635;2636;2637;2638;2639;2640;2641;2642;2643;2644;2645;2646;2647;2648;2649;2650;2651;2652;2653;2654;2655;2656;2657;2658;2659;2660;2661;2662;2663;2664;2665;2666;2667;2668;2669;2670;2671;2672;2673;2674;2675;2676;2677;2678;2679;2680;2681;2682;2683;2684;2685;2686;2687;2688;2689;2690;2691;2692;2693;2694;2695;2696;2697;2698;2699;2700;2701;2702;2703;2704;2705;2706;2707;2708;2709;2710;2711;2712;2713;2714;2715;2716;2717;2718;2719;2720;2721;2722;2723;2724;2725;2726;2727;2728;2729;2730;2731;2732;2733;2734;2735;2736;2737;2738;2739;2740;2741;2742;2743;2744;2745;2746;2747;2748;2749;2750;2751;2752;2753;2754;2755;2756;2757;2758;2759;2760;2761;2762;2763;2764;2765;2766;2767;2768;2769;2770;2771;2772;2773;2774;2775;2776;2777;2778;2779;2780;2781;2782;2783;2784;2785;2786;2787;2788;2789;2790;2791;2792;2793;2794;2795;2796;2797;2798;2799;2800;2801;2802;2803;2804;2805;2806;2807;2808;2809;2810;2811;2812;2813;2814;2815;2816;2817;2818;2819;2820;2821;2822;2823;2824;2825;2826;2827;2828;2829;2830;2831;2832;2833;2834;2835;2836;2837;2838;2839;2840;2841;2842;2843;2844;2845;2846;2847;2848;2849;2850;2851;2852;2853;2854;2855;2856;2857;2858;2859;2860;2861;2862;2863;2864;2865;2866;2867;2868;2869;2870;2871;2872;2873;2874;2875;2876;2877;2878;2879;2880;2881;2882;2883;2884;2885;2886;2887;2888;2889;2890;2891;2892;2893;2894;2895;2896;2897;2898;2899;2900;2901;2902;2903;2904;2905;2906;2907;2908;2909;2910;2911;2912;2913;2914;2915;2916;2917;2918;2919;2920;2921;2922;2923;2924;2925;2926;2927;2928;2929;2930;2931;2932;2933;2934;2935;2936;2937;2938;2939;2940;2941;2942;2943;2944;2945;2946;2947;2948;2949;2950;2951;2952;2953;2954;2955;2956;2957;2958;2959;2960;2961;2962;2963;2964;2965;2966;2967;2968;2969;2970;2971;2972;2973;2974;2975;2976;2977;2978;2979;2980;2981;2982;2983;2984;2985;2986;2987;2988;2989;2990;2991;2992;2993;2994;2995;2996;2997;2998;2999;3000;3001;3002;3003;3004;3005;3006;3007;3008;3009;3010;3011;3012;3013;3014;3015;3016;3017;3018;3019;3020;3021;3022;3023;3024;3025;3026;3027;3028;3029;3030;3031;3032;3033;3034;3035;3036;3037;3038;3039;3040;3041;3042;3043;3044;3045;3046;3047;3048;3049;3050;3051;3052;3053;3054;3055;3056;3057;3058;3059;3060;3061;3062;3063;3064;3065;3066;3067;3068;3069;3070;3071;3072;3073;3074;3075;3076;3077;3078;3079;3080;3081;3082;3083;3084;3085;3086;3087;3088;3089;3090;3091;3092;3093;3094;3095;3096;3097;3098;3099;3100;3101;3102;3103;3104;3105;3106;3107;3108;3109;3110;3111;3112;3113;3114;3115;3116;3117;3118;3119;3120;3121;3122;3123;3124;3125;3126;3127;3128;3129;3130;3131;3132;3133;3134;3135;3136;3137;3138;3139;3140;3141;3142;3143;3144;3145;3146;3147;3148;3149;3150;3151;3152;3153;3154;3155;3156;3157;3158;3159;3160;3161;3162;3163;3164;3165;3166;3167;3168;3169;3170;3171;3172;3173;3174;3175;3176;3177;3178;3179;3180;3181;3182;3183;3184;3185;3186;3187;3188;3189;3190;3191;3192;3193;3194;3195;3196;3197;3198;3199;3200;3201;3202;3203;3204;3205;3206;3207;3208;3209;3210;3211;3212;3213;3214;3215;3216;3217;3218;3219;3220;3221;3222;3223;3224;3225;3226;3227;3228;3229;3230;3231;3232;3233;3234;3235;3236;3237;3238;3239;3240;3241;3242;3243;3244;3245;3246;3247;3248;3249;3250;3251;3252;3253;3254;3255;3256;3257;3258;3259;3260;3261;3262;3263;3264;3265;3266;3267;3268;3269;3270;3271;3272;3273;3274;3275;3276;3277;3278;3279;3280;3281;3282;3283;3284;3285;3286;3287;3288;3289;3290;3291;3292;3293;3294;3295;3296;3297;3298;3299;3300;3301;3302;3303;3304;3305;3306;3307;3308;3309;3310;3311;3312;3313;3314;3315;3316;3317;3318;3319;3320;3321;3322;3323;3324;3325;3326;3327;3328;3329;3330;3331;3332;3333;3334;3335;3336;3337;3338;3339;3340;3341;3342;3343;3344;3345;3346;3347;3348;3349;3350;3351;3352;3353;3354;3355;3356;3357;3358;3359;3360;3361;3362;3363;3364;3365;3366;3367;3368;3369;3370;3371;3372;3373;3374;3375;3376;3377;3378;3379;3380;3381;3382;3383;3384;3385;3386;3387;3388;3389;3390;3391;3392;3393;3394;3395;3396;3397;3398;3399;3400;3401;3402;3403;3404;3405;3406;3407;3408;3409;3410;3411;3412;3413;3414;3415;3416;3417;3418;3419;3420;3421;3422;3423;3424;3425;3426;3427;3428;3429;3430;3431;3433;3436;3437;3438;3439;3440;3441;3442;3443;3444;3445;3447;3449;3456;3457;3461;3462;3465;3473;3476;3481;3482;3484;3490;3491;3494;3503;3505;3506;3513;3514;3522;3523;3529;3534;3541;3542;3544;3545;3546;3553;3557;3
ایجاد بهبود قابل اندازه گیری در آموزش و پرورش 
كيم اسميت

سخنراني 1

ایجاد تیم بنیانگذار


اسمیت بر این باور است که موفق‌ترین تیم‌ها ترکیبی از افرادی هستند که دارای تجربه در یک سیستم هستند، فن‌آوری را درک می‌کنند و کارشناسان و متخصصان فروش می‌باشند. محیط گروه باید تیم‌مبنا و هر عضو باید فردی تأثیرگذار در شرکت باشد.

سخنراني 2

سنجش بازده اجتماعی برای سرمایه‌گذاران


مدارس جدید، صندوق‌هایی غیرانتفاعی با صرفاً بازده اجتماعی هستند؛ سود آنها در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود. این صندوق‌ها در راستای تأثیرگذاری اجتماعی انتخاب شده‌اند.

سخنراني 3

سرمایه‌گذاران مشترک به عنوان مرکز رشد و ایجادکنندگان کسب و کارهای جدید


اسمیت دربارة این موضوع بحث می‌کند که هدف صندوق‌های جدید، ایجاد سیستم‌هایی است که یک تجربة جامع را در اختیار کودکان قرار می‌دهند. مراکز رشد بسیار مهم هستند. مدارس جدید ساختمان‌های موجود را خریده و آنها را به مدارسی موفق تبدیل می‌سازند. آنها هر کاری از استخدام تا مدیریت ساختمان را انجام می‌دهند.

سخنراني 4

مدارس مجازي ترغیب تنوع در این رویکرد


سیستم مدارس مجازي به تلفیق طرف‌های ذینفع کمک می‌کند: هیأت مدیره، مدیریت، معلمان و دانش‌آموزان. آنها بخشی از این سیستم آلترناتیو هستند و بنابراین در موفقیت آن سهم دارند.

سخنراني 5

والدین به عنوان بخشی از جامعة یادگیرنده


اسمیت بر این باور است که والدین گاهاً نمی‌دانند چه چیزی برای فرزندانشان بهترین است. هدف شبکة greatschools.net آگاه‌تر ساختن والدین از گزینه‌های آموزشی پیش روی آنان است.

سخنراني 6

حل مسایل آموزشی


تأمین بودجة مدارس میان جوامع کم درآمد و پر درآمد عادلانه نیست. آیا بهتر نیست این سیستم اصلاح شود یا جایگزین‌هایی ارایه شوند؟ مدارس جدید پروژه‌های هر دو گزینه را تأمین بودجه می‌کنند. اکثر تلاش‌های اصلاحی تا به امروز، صرفاً متمرکز بر پیشرفت‌های کوچک در داخل سیستم بوده‌اند. اگرچه اکثر افراد مدارس مجاز را یک رقیب می‌دانند اما مدارس جدید آنها را یک «گزینة مشترک» تلقی می‌کنند که اگرچه خدمات جایگزین ارایه می‌کنند اما به پیشرفت در مدارس دولتی کمک می‌نمایند.

سخنراني 7

جامعة سرمایه‌گذاران برای کسب و کارهای آموزشی


اسمیت توضیح می‌دهد که تأمین بودجه در بخش غیرانتفاعی بسیار دشوار است. کسب و کارهای جدید معمولاً به طور مشترک با دیگر شرکت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند که معمولاً گروه‌های جدیدتری هستند و به دنبال راه‌حل‌های جدید و درک قدرت کارآفرینان هستند. معمولاً، معاملات آنها چند میلیون دلاری بوده و آنها معیارهای روشنی را برای چند سال تدوین می‌کنند.

سخنراني 8

قابلیت سنجش و پایداری در بخش غیرانتفاعی


تعیین مقیاس در بخش غیرانتفاعی بسیار دشوار است. مدل فرانشیز موفق نیست زیرا هیچ مجوز یا قدرتی برای کسب ارزش در صورت کارآمد نبودن فرانشیز وجود ندارد.

سخنراني 9

تأثیر ارزش کسب و کارهای مشترک بر آموزش و دنیای غیرانتفاعی


اسمیت در این خصوص بحث می‌کند که چگونه مدل کسب و کارهای مشترک امکان سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در مدت زمان‌های طولانی را فراهم می‌آورد. همچنین، سرمایه‌گذاری‌ها باید در زیرساختارهای سازمانی باشند نه در خدمات. کسب و کارهای مشترک بیشتر متمرکز بر رشد هستند تا موفقیت نتیجه و محصول نهایی. کارآفرینان باید افرادی منظم باشند و تمایل داشته باشند مسیر خود را از افرادی که دارای ارزش‌های مشابه با آنان نیستند، جدا کنند.

سخنراني 10

سنجش موفقیت


اسمیت توضیح می‌دهد که کسب و کارهای جدید، موفقیت را در چهار لایه می‌سنجند. لایة نخست موفقیت، نتایج دانش‌آموزان است. لایة دوم، تأثیر کسب و کارها بر سیستم است. لایة سوم، موفقیت مدارس جدید در کمک به کسب و کارشان است. لایة آخر تغییر در کل سیستم بر اساس یک مدل مبتنی بر عملکرد است.

سخنراني11

تأمین بودجة فعالیت‌های ورزشی و هنری


اسمیت بر این باور است که فعالیت‌های فوق برنامه الزامی هستند. هم‌اکنون بودجه‌ها کاسته شده‌اند زیرا تلاش می‌شود تا این بودجه‌ها عادلانه‌تر توزیع شوند و بنابراین بودجه‌ها به جای افزایش، دستخوش کاهش گردید‌اند. او معتقد است که اصلاح این روند، یک ارادة سیاسی را می‌طلبد.

 

save






کاربر گرامی شما به محتوای ارائه شده در این صفحه چه امتیازی می دهید؟